باشگاه مشتریان
وب سایت و اپلیکیشن و پوز هوشمند باشگاه مشتریان
مسلما بزرگترین ارزش یک کسب و کار اعتماد مشتریان آن می باشند، پس نگهداری این اعتماد و ارزش گذاری و پاسخ دهی به این اعتماد باید سرلوحه کسب و کارتان قرار گیرد و که این موضوع نیازمند ابزارآلات خاص می باشد.
برای ارج نهادن به مشتریانتان ما باشگاه مشتریان را پیشنهاد میدهیم ، باشگاه مشتریان یک خدمت منحصر به فرد می باشد که به مشتری مداری کسب و کار الکترونیک شما کمک بسزایی مینماید.
علاوه بر این ، تحقیقات بازاریابی نشان داده است که هزینه جذب یک مشتری جدید 10 برابر حفظ یک مشتری قدیمی می باشد . پس در صورتی که بتوانید از خرید آنلاین و یا رزرو خدمات مشتری و ... تقدیر نمایید مسلما مشتری مجدداً از شما خرید خواهد کرد و به یک مشتری دائمی تبدیل خواهد شد.
هدف از ایجاد باشگاه مشتریان جذب مشتری حداکثری و تشویق به خرید و دریافت خدمات مجدد توسط مشتری از سیستم های فروشگاهی و یا رزرواسیون چه در خرید های حضوری و چه در خرید های الکترونیک می باشد.
مشتری در باشگاه مشتریان به ازای هر عمل خود از پرداخت هزینه ، ثبت نام ، معرفی به مشتریان دیگر ، درج نظر و ... امتیاز مشخصی را دریافت خواهد نمود که در صورت رسیدن به امتیاز مشخص می تواند از جوایز و امتیازاتی که شما برای آن سطح در نظر گرفته اید استفاده نماید .
این امکان هم برای خرید های حضوری و هم برای خرید های الکترونیک میسر است و در صورتی که شما هر دو سیستم فروش را داشته باشید می توانید با یکپارچه سازی این امکان مشتریان حضوری خود را به خرید غیر حضوری نیز تشویق نموده و روز به روز به توسعه کسب و کار خود کمک کنید.
سامانه جامع باشگاه مشتریان ما با امکان یکپارچه سازی های خرید های حضوری و الکترونیک مشتریانشان میتواند تمامی نیازهای مشتری مداری را به صورت کامل بر طرف نماید تا با خیال آسوده به توسعه کسب و کار خود بپردازید.
جهت دریافت مشاوره و دریافت لیست کامل امکانات سامانه نوبت دهی و رزرو آنلاین ما تماس حاصل فرمایید.